TripAdvisor: Πώς ένα ξενοδοχείο αύξησε τις κρατήσεις του κατά 20% σε 40 ημέρες
Το TripAdvisor παρουσίασε μια ιστορία επιτυχίας ενός ξενοδοχείου, το οποίο κατάφερε να αυξήσει τις κρατήσεις του κατά 20% σε 40 ημέρες.
Σε πρόσφατη συζήτηση με τον κορυφαίο ξενοδόχο και ειδικό στο μάρκετινγκ τον Gianfranco Acampora, ιδιοκτήτη και Γενικό Διευθυντή του Grand Hotel Aminta στο Σορέντο της Ιταλίας, παρουσιάστηκαν πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τις βέλτιστες πρακτικές στο ψηφιακό μάρκετινγκ για τα ξενοδοχεία. Ειδικότερα, ο κ. Acampora ανέφερε τα εξής:
-Θέλετε να μας μιλήσετε για το Grand Hotel Aminta και για τη θέση σας στην επιχείρηση;
-Το Grand Hotel Aminta είναι ένα από τα μεγαλύτερα ξενοδοχεία στο Σορέντο και είναι χτισμένο πάνω σε έναν λόφο με επιβλητική θέα στον κόλπο της Νάπολης και σε ολόκληρη την πόλη. Σήμερα, ο αδερφός μου κι εγώ είμαστε οι επικεφαλής της διοίκησης του ξενοδοχείου. Προσωπικά, ασχολούμαι με το κομμάτι των πωλήσεων, του μάρκετινγκ και των εγγραφών πελατών.
-Μπορείτε να μας δώσετε περισσότερα στοιχεία σχετικά με την εποχικότητα και τη ζήτηση των πελατών για το Aminta;
-Το Aminta είναι ένα από τα ελάχιστα ξενοδοχεία στην περιοχή που είναι ανοιχτά ολόκληρο τον χρόνο, αλλά στην ουσία είναι ένα θερινό θέρετρο. Η περίοδος αιχμής είναι το διάστημα μεταξύ Απριλίου και Οκτωβρίου ενώ η περίοδος μειωμένης κίνησης ξεκινά από τον Νοέμβριου και φτάνει έως τα μέσα Μαρτίου —με εξαίρεση την Πρωτοχρονιά, χάρη στο εντυπωσιακό σόου πυροτεχνημάτων του Σορέντο. Σήμερα, η συντριπτική πλειοψηφία των πελατών μας προέρχονται από το Ηνωμένο Βασίλειο. Δουλεύουμε επίσης με πολλούς Αμερικάνους και Καναδούς.
-Εσείς διαφημίζετε online το ξενοδοχείο μας εδώ και πολλά χρόνια. Μπορείτε να μας πείτε περισσότερα σχετικά με την στρατηγική σας και πώς αυτή έχει εξελιχθεί με την πάροδο του χρόνου;
-Πάντοτε με ενδιέφερε το ψηφιακό μάρκετινγκ —για μένα δεν είναι μόνο δουλειά αλλά και χόμπι, πάθος. Ήμασταν η πρώτη επιχείρηση στο Σορέντο που ξεκίνησε μια ιστοσελίδα το 1995 ενώ το ξενοδοχείο τα πήγαινε πάντα πολύ καλά με την οργανική αναζήτηση. Όσο και άλλες επιχειρήσεις κατευθύνονταν προς το online, προσπαθήσαμε διαφορετικά πράγματα για να διατηρήσουμε το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα όπως τη διαφήμιση με μηχανές αναζήτησης και τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία (OTA). Γρήγορα ανακαλύψαμε ότι είναι αρκετά δύσκολη η προσέγγιση των πελατών με διαφημίσεις στις μηχανές αναζήτησης. Υπάρχουν πάρα πολλοί ανταγωνιστές που υποβάλλουν προσφορές με βάση τις κορυφαίες λέξεις-κλειδιά και είναι πραγματικά δύσκολο να βρεθείς στις πρώτες θέσεις της κατάταξης. Ωστόσο, το TripAdvisor βρίσκεται συχνά στην κορυφή των αποτελεσμάτων οργανικής αναζήτησης για αυτούς τους όρους. Επιπλέον, οι πελάτες συχνά μας λένε ότι όντως μας βρίσκουν στο TripAdvisor. Επομένως, αναπτύξαμε τη στρατηγική μας ώστε να επικεντρωθούμε ιδιαίτερα στη διαφήμισή μας στον συγκεκριμένο ιστότοπο.
-Μπορείτε να αναφέρετε περισσότερα στοιχεία σχετικά με τη συμπεριφορά των πελατών σας ως προς την αναζήτηση;
-Φυσικά. Λοιπόν αυτό που κάνουμε είναι να υποβάλλουμε προσφορές με βάση όρους αναζήτησης όπως το «ξενοδοχείο στο Σορέντο με πισίνα». Σήμερα, οι πελάτες μάς λένε ότι συχνά υποβάλλουν ένα αρχικό ερώτημα στη μηχανή αναζήτησης για έναν όρο όπως «ξενοδοχεία στο Σορέντο» αλλά τότε εμφανίζονται πάρα πολλά αποτελέσματα αναζήτησης και η διαλογή τους είναι πραγματικά δύσκολη. Γρήγορα βρίσκουν το TripAdvisor και χρησιμοποιούν τον ιστότοπο για να κάνουν μια πιο συγκεκριμένη αναζήτηση ώστε να βρουν μια επιχείρηση που ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους. Στην πραγματικότητα, το TripAdvisor έχει εξελιχθεί σε μια μηχανή αναζήτησης που χρησιμοποιείται για έναν προορισμό ώστε οι πελάτες να βρουν ξενοδοχεία, εστιατόρια κ.λπ.
-Συγκεκριμένα, ποια είναι η στρατηγική σας σε σχέση με το TripAdvisor;
-Το TripAdvisor είναι πια το πιο αποτελεσματικό εργαλείο μάρκετινγκ. Για παράδειγμα, με τις νέες διαφημιζόμενες τοποθετήσεις το Aminta μπορεί να εμφανίζεται πάνω από τα αποτελέσματα αναζήτησης για το Σορέντο. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για εμάς. Η διαφήμιση αυξάνει την επισκεψιμότητά μας και οι πελάτες μπορούν να επικοινωνήσουμε απευθείας μαζί μας μέσω των συνδέσμων του Business Plus. Ανακάλυψα ότι καθώς ο κόσμος επικοινωνεί απευθείας με εμάς ή κάνει κράτηση από τον ιστότοπό μας αποφεύγουμε τα έξοδα προμήθειας.
-Πώς απέδωσαν για εσάς οι διαφημιζόμενες τοποθετήσεις;
-Είμαστε πάρα πολύ χαρούμενοι με αυτό το προϊόν. Συνεχίζουμε να το δοκιμάζουμε, βέβαια, προς το παρόν, έχουμε πετύχει 20% αύξηση στις απευθείας κρατήσεις μέσα σε 40 μέρες. Το εργαλείο είναι φοβερό! Πραγματικά εύκολο στη χρήση και με αμελητέο κόστος σε σχέση με την απόδοση της επένδυσής μας. Οι πελάτες από αυτό το κανάλι φαίνεται επίσης να είναι αρκετά πολύτιμοι —κάνουν κρατήσεις για μεγαλύτερες διαμονές και σε καλύτερους τύπους δωματίων σε σχέση με τον μέσο όρο.
-Ποια θα είναι η στρατηγική σας σε σχέση με τη χρήση των διαφημιζόμενων τοποθετήσεων από εδώ και πέρα;
-Υπάρχουν τρεις διαφορετικές επιλογές προϋπολογισμού για τις διαφημιζόμενες τοποθετήσεις. Κατά την περίοδο αιχμής, όταν η επιχείρηση έχει τη μέγιστη πληρότητα, πιθανόν να στραφούμε προς την επιλογή της χαμηλότερης κλίμακας προϋπολογισμού, και βέβαια δεν θα διακόψουμε την εκστρατεία. Είναι σημαντικό να διατηρήσετε την προβολή σας για μελλοντικές κρατήσεις. Για τον υπόλοιπο χρόνο —κυρίως τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο, καθώς ο κόσμος ξεκινά να κάνει τον προγραμματισμό του καλοκαιριού— θα χρησιμοποιήσουμε μία από τις υψηλότερες κλίμακες προϋπολογισμού για να ενισχυθεί η επισκεψιμότητα της επιχείρησής μας.
-Τι θα λέγατε σε άλλους ξενοδόχους που σκέφτονται τις διαφημιζόμενες τοποθετήσεις;
-Είναι κάτι που πρέπει οπωσδήποτε να δοκιμάσετε. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση, δεν χρειάζεται να επιλέξετε λέξεις-κλειδιά ή να ορίσετε προσφορές. Απλώς, επιλέξτε το ποσό που θέλετε να ξοδέψετε σε ημερήσια βάση, κάντε τη ρύθμιση και ξεχάστε το.
- 1) Tripadvisor | 12 Ελληνικά ξενοδοχεία στα Best of the Best του παγκόσμιου τουρισμού - Πολλαπλές Ευρωπαϊκές και παγκόσμιες διακρίσεις
- 2) Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor
- 3) Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024
- 4) Navarino Agora | Πλούσιο πρόγραμμα εκδηλώσεων για τον πολιτισμό, τις τέχνες, τη μόδα και τη γαστρονομία
23/04 16:44
23/04 16:23
+14,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' τρίμηνο
23/04 16:05
FTI | Τουρισμός: Συζητείται στην Επιτροπή Τουρισμού της Βουλής το ενδεχόμενο για κούρεμα χρέους
23/04 15:56
23/04 15:24
Συνεργασία Deloitte - ΠΟΞ για εκπαιδευτικά εργαστήρια στα μέλη της
23/04 15:08
Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024
23/04 13:50
Μαρίνα Πόρτο Χέλι | Υψηλή πληρότητα το 2023 - Ανάπτυξη 29% το 2024
23/04 13:43
23/04 13:43
Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»
23/04 12:36
Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023
23/04 12:19
23/04 11:58
Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor
23/04 11:28
23/04 11:28
23/04 11:07
23/04 10:33
23/04 07:05
Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό
23/04 07:03
Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν
23/04 07:02
Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός
23/04 06:55
23/04 06:52
Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους
22/04 18:46
Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO
22/04 18:38
22/04 16:09
Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας
22/04 15:18
22/04 14:58
22/04 12:39
FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες
22/04 11:53
Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές
22/04 11:45
Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού
22/04 11:17
Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες
22/04 11:11
22/04 10:51
22/04 10:31
22/04 10:03
22/04 07:26
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Λήμνο
22/04 07:23
22/04 07:20
22/04 07:19
Επέκταση αεροδρομίου Τιράνων λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης
22/04 07:17
21/04 11:13
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004 – Παρίσι 2024»
21/04 11:03
Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!
21/04 10:52
Όλγα Κεφαλογιάννη | Έρχονται προδιαγραφές λειτουργίας και ασφαλείας στα Airbnb
21/04 07:57
20/04 12:08
traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός!
20/04 11:58
ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις του FTI Touristik σε 5 πόλεις της Γερμανίας
20/04 11:54
Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή των Χανίων και της γαστρονομίας της Κρήτης
20/04 11:52
Ατομικό και Ομαδικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκακιού στη Λάρισα
19/04 17:25
Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς
19/04 16:42
«MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες
19/04 16:09
ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων
19/04 16:04
19/04 15:51
Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024
19/04 15:28
19/04 14:45
Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό | βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών
19/04 13:03
ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες
19/04 12:58
X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό
19/04 12:21
Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος
19/04 11:43
Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos
19/04 11:34
Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων
19/04 11:30
19/04 11:19
19/04 10:56
19/04 10:21
19/04 07:14
Santo Collection | 30 εμπειρίες στα ξενοδοχεία, τις βίλες και στον προορισμό της Σαντορίνης
19/04 07:10
Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα και Κρήτη με ρεπορτάζ για αναγνώστες με κινητικά προβλήματα
19/04 07:09
19/04 07:07
Ισπανία: Έξυπνο νέο επενδυτικό ταμείο για την απορρόφηση κονδυλίων του Σχεδίου Ανάκαμψης
19/04 07:04
18/04 16:45
18/04 15:55
Χρ. Σταϊκούρας: Ενθαρρύνουμε τη μετάβαση σε ένα ‘‘πράσινο’’ μοντέλο αεροπορικών μεταφορών
18/04 15:13
Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας
18/04 15:09
Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς
18/04 15:03
Η ΕΞΑΑΑ προσχωρεί στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων»
18/04 14:22
Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς
18/04 13:53
Olimar Reisen | Το Πήλιο νέος προορισμός στην Ελλάδα το 2024
18/04 13:05
18/04 12:33
Το σχέδιο ανάπτυξης της Marriott στην Ευρώπη: 100 νέα ξενοδοχεία μέχρι το 2026
18/04 12:19
SKY express: Αύξηση 15% της επιβατικής κίνησης το α' τρίμηνο του 2024
18/04 12:17
Fam trip Κινέζων τουριστικών πρακτόρων για τη νέα απευθείας πτήση Σαγκάη-Αθήνα
18/04 12:03
Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους
18/04 11:57
18/04 11:45
Lufthansa | Ακύρωση των πτήσεων προς Τεχεράνη και Βηρυτό μέχρι τις 30 Απριλίου
18/04 11:29
Δήμος Αθηναίων | Συνεργασία με την Κίνα στους τομείς του πολιτισμού και του τουρισμού μέσω της ΕΑΤΑ
18/04 11:22
18/04 11:18
Travel + Leisure: 3 Ελληνικά ξενοδοχεία στα 100 καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
18/04 11:17
18/04 11:06
Apollo Hills | Οικιστική ανάπτυξη 200 εκατ. ευρώ στη Βούλα από τις Henderson Park και Hines
18/04 10:30
18/04 10:25
Το Βρετανικό ΥΠΕΞ προειδοποιεί για διακρίσεις στους ταξιδιώτες LGBTQ+ στην Ελλάδα
18/04 10:12
SAS & Aegean: Συνεργασία κοινού κωδικού για συνδέσεις της Αθήνας με Σκανδιναβικές χώρες
17/04 19:57
17/04 19:16
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη "Our Ocean Conference"
17/04 16:48
Η Αθήνα δεν αντέχει άλλο τσιμέντο | Ανοιχτή επιστολή προς τον υπουργό Περιβάλλοντος
17/04 16:33
Συναγερμός από τη Europa Nostra για τις Κυκλάδες: Απειλούνται από τον τουρισμό
17/04 15:28
17/04 14:36
17/04 14:22
17/04 13:35
Η Αρχαία Ολυμπία άναψε τη φλόγα της Ειρήνης και της Εκεχειρίας
17/04 13:20
Γερμανικό ενδιαφέρον για την Κρήτη και τα εκλεκτά προϊόντα της
17/04 11:52
Τουρισμός | ForwardKeys: Προς ολική ανάκαμψη τα εξερχόμενα ταξίδια των Κινέζων - Ευρώπη θέλει το 27%
Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας
Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO
Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό
Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός
Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους
Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν
Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor
FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες
Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού
Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές
Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023
Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες
Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»
Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!
( 0 )